APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: The Liver Killer στις Ιανουάριος 17, 2009, 07:15:28 μμ
-
Ετσι που λετε,
πριν κατι ωρες εφτασα απο Αλεξ/πολη με μια τρελη ορεξη να φορτισω την μπαταρια (τα ειχε παιξει πριν κανα δυο βδομαδες...) και φυσικα να βολταρω γιατι ειχε και τελειο καιρο.
Βαζω τον φορτιστη για κανα 40λεπτο,τιποτα,ξαναβαζω για κανα μισαωρο....παλι παπαλα,
η μιζα ουτε καν γυρνουσε,και μου αναψε και EFI..
τελικα αποφασια να δοκιμασω με καλωδια απο το αμαξι,και το μονο που καταφερα ηταν να λιωσω το ενα καλωδιο μιας και το αμαξι ειχε περισσοτερα αμπερ απο την μηχανη!!!!!!!!!!!!!!
αυτο πραγματικα δεν το ηξερα :blus:
τωρα εχω βγαλει την μπαταρια και την φορτιζω μονη της............θα την αφησω ολο το βραδυ μπας και αυριο παρει μπροστα......
λετε να εγινε καμμια μαλακια με τα καλωδια και να εκαψα τιποτα?
παντως οι ασφαλειες ειναι ο.κ,και το ρελε το ιδιο.
υ.γ. ο φορτιστης ειναι απο το lidl,αν υπαρχουν γνωστες θα ηθελα μια βοηθεια γιατι τα εχω παρει παλι,ευχαριστω.
-
Ετσι που λετε,
πριν κατι ωρες εφτασα απο Αλεξ/πολη με μια τρελη ορεξη να φορτισω την μπαταρια (τα ειχε παιξει πριν κανα δυο βδομαδες...) και φυσικα να βολταρω γιατι ειχε και τελειο καιρο.
Βαζω τον φορτιστη για κανα 40λεπτο,τιποτα,ξαναβαζω για κανα μισαωρο....παλι παπαλα,
η μιζα ουτε καν γυρνουσε,και μου αναψε και EFI..
τελικα αποφασια να δοκιμασω με καλωδια απο το αμαξι,και το μονο που καταφερα ηταν να λιωσω το ενα καλωδιο μιας και το αμαξι ειχε περισσοτερα αμπερ απο την μηχανη!!!!!!!!!!!!!!
αυτο πραγματικα δεν το ηξερα :blus:
τωρα εχω βγαλει την μπαταρια και την φορτιζω μονη της............θα την αφησω ολο το βραδυ μπας και αυριο παρει μπροστα......
λετε να εγινε καμμια μαλακια με τα καλωδια και να εκαψα τιποτα?
παντως οι ασφαλειες ειναι ο.κ,και το ρελε το ιδιο.
υ.γ. ο φορτιστης ειναι απο το lidl,αν υπαρχουν γνωστες θα ηθελα μια βοηθεια γιατι τα εχω παρει παλι,ευχαριστω.
Τι ενδείξεις έχει ο φορτιστής όταν τον συνδέσεις στην μπαταρία?
Πόσο παλιά είναι η μπαταρία?
-
H μπαταρια ειναι περιπου ενος οκταμηνου,
και η μονη ενδειξη ειναι ενα λαμπακι πρασσινο που δειχνει οτι φορτιζει,
και ενας διακοπτης που επιλεγεις τα βολτ 2,6,και 12.
Τι παιζει ρε Νικο?
θα φορτισει η παω για καινουργια παλι?
-
τελικα αποφασια να δοκιμασω με καλωδια απο το αμαξι,και το μονο που καταφερα ηταν να λιωσω το ενα καλωδιο μιας και το αμαξι ειχε περισσοτερα αμπερ απο την μηχανη!!!!!!!!!!!!!!
Τι θα πει αυτό; Εγώ δεν έχω συναντήσει ποτέ πρόβλημα βάζοντας τη μηχανή μπρος με καλώδια από αμάξι...
-
Κανεις που να εχει τον ιδιο φορτιστη?
Αρχιζω και ανησυχω.............
-
τελικα αποφασια να δοκιμασω με καλωδια απο το αμαξι,και το μονο που καταφερα ηταν να λιωσω το ενα καλωδιο μιας και το αμαξι ειχε περισσοτερα αμπερ απο την μηχανη!!!!!!!!!!!!!!
Τι θα πει αυτό; Εγώ δεν έχω συναντήσει ποτέ πρόβλημα βάζοντας τη μηχανή μπρος με καλώδια από αμάξι...
κι εγω το εχω ξανακανει και ολα πηγαν καλα,πρωτη φορα συνεβη....
γι`αυτο λεω μηπως εγινε κατι χειροτερο.........
-
τελικα αποφασια να δοκιμασω με καλωδια απο το αμαξι,και το μονο που καταφερα ηταν να λιωσω το ενα καλωδιο μιας και το αμαξι ειχε περισσοτερα αμπερ απο την μηχανη!!!!!!!!!!!!!!
Τι θα πει αυτό; Εγώ δεν έχω συναντήσει ποτέ πρόβλημα βάζοντας τη μηχανή μπρος με καλώδια από αμάξι...
κι εγω το εχω ξανακανει και ολα πηγαν καλα,πρωτη φορα συνεβη....
γι`αυτο λεω μηπως εγινε κατι χειροτερο.........
Να υποθέσω ότι έχεις αυτό τον φορτιστή?
(http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?action=dlattach;topic=7637.0;attach=30252;image)
Αν έχεις αυτόν αυτός δεν έχει διακόπτη αλλαγής τάσης.
Έχει μόνο ledakia που ανάβουν ανάλογα με το τι θες να κάνεις και σε όλες τις περιπτώσεις αναβει ένα πρασινο όταν η μπαταρία έχει φορτίσει.
Έβαλες παράλληλα με τον φορτιστή ένα πολύμετρο για να δεις τι γίνεται?
Είναι πιθανό να σου έχει βραχυκυκλώσει η μπαταρία γιαυτό κι έκαψε το καλώδιο όταν την συνέδεσες στο αμάξι.
-
Οχι,δεν ειναι αυτος ο φορτιστης,ειναι ενας μαυρος μαρκας tronιc,που θυμιζει φορτιστη νοκια στο μεγαλυτερο του...,
εχει δυο λαμπακια,το ενα δειχνει οτι φορτιζει (charge),και το αλλο ειναι κοκκινο και απο διπλα γραφει pol.
δεν ξερω τι ακριβως ειναι το δευτερο,και δυστυχως δεν εχω και τις οδηγιες χρησης.
πολυμετρο δεν εχω ρε γαμωτο...........
λες να βραχυκυκλωσε η μπαταρια
γιατι ομως?
δουλευε αψογα μεχρι να αφησω τη μηχανη για μερες σε ακινησια και να τα φτυσει.......
-
:psdof: :psdof: :psdof:
ρε συ... μπας κι απο βιασύνη εβαλες αναποδα τα καλωδια.. θετικο - αρνητικό..??? :thnk:
και εγω εχω βαλει μπροστα απο αυτοκίνητο αλλά δεν ειχα παρατραγουδα..
(και μαζι ειχαμε δοκιμασει στο δικό σου)...
-
πολυμετρο δεν εχω ρε γαμωτο...........
λες να βραχυκυκλωσε η μπαταρια
γιατι ομως?
δουλευε αψογα μεχρι να αφησω τη μηχανη για μερες σε ακινησια και να τα φτυσει.......
Χωρίς πολύμετρο δεν κανεις δουλειά δυστυχώς.
Δεν μπορούμε να ξέρουμε αν την μπαταρία στην χαλασε ο φορτιστής δυστυχώς. Πάντως τα συμπτώματα είναι ότι μάλλον τα εφτυσε.
Εκείνο που μπορείς να κάνεις είναι να την βγάλεις τελείως και να δοκιμάσεις μια άλλη.
Η αν μπορέσεις συνέδεσε (για λίγο) την μπαταρία του αυτοκινήτου ΜΟΝΟ για να δεις αν είναι όλα οκ με το capo και παίρνει μπροστά κανονικά.
Υ.Γ. Προσοχή στις συνδέσεις μην σου ακουμπήσει κανένα "θετικό".
-
:psdof: :psdof: :psdof:
ρε συ... μπας κι απο βιασύνη εβαλες αναποδα τα καλωδια.. θετικο - αρνητικό..??? :thnk:
και εγω εχω βαλει μπροστα απο αυτοκίνητο αλλά δεν ειχα παρατραγουδα..
(και μαζι ειχαμε δοκιμασει στο δικό σου)...
Ο μον ντιε!!!!!!!!! :pray:
(Γαλλικα ειναι.........)
ειπαμε ρε παιδι μου κανουμε μαλακιες που και που......
οχι κι ετσι ΡΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)
ΚΑΜΜΙΑ ΙΔΕΑ ΡΕ θΕΜΑΚΛΑ?!?!?!?!?!?!?
-
πολυμετρο δεν εχω ρε γαμωτο...........
λες να βραχυκυκλωσε η μπαταρια
γιατι ομως?
δουλευε αψογα μεχρι να αφησω τη μηχανη για μερες σε ακινησια και να τα φτυσει.......
Χωρίς πολύμετρο δεν κανεις δουλειά δυστυχώς.
Δεν μπορούμε να ξέρουμε αν την μπαταρία στην χαλασε ο φορτιστής δυστυχώς. Πάντως τα συμπτώματα είναι ότι μάλλον τα εφτυσε.
Εκείνο που μπορείς να κάνεις είναι να την βγάλεις τελείως και να δοκιμάσεις μια άλλη.
Η αν μπορέσεις συνέδεσε (για λίγο) την μπαταρία του αυτοκινήτου ΜΟΝΟ για να δεις αν είναι όλα οκ με το capo και παίρνει μπροστά κανονικά.
Υ.Γ. Προσοχή στις συνδέσεις μην σου ακουμπήσει κανένα "θετικό".
Τα αμπερ που ειναι περισσοτερα στο αμαξι (40 του αυτοκινητου-16 της μηχανης) δεν παιζουν ρολο?
Καταλαβα.....παω για μπαταρια και ελπιζω μονο γι`αυτο.........
-
πολυμετρο δεν εχω ρε γαμωτο...........
λες να βραχυκυκλωσε η μπαταρια
γιατι ομως?
δουλευε αψογα μεχρι να αφησω τη μηχανη για μερες σε ακινησια και να τα φτυσει.......
Χωρίς πολύμετρο δεν κανεις δουλειά δυστυχώς.
Δεν μπορούμε να ξέρουμε αν την μπαταρία στην χαλασε ο φορτιστής δυστυχώς. Πάντως τα συμπτώματα είναι ότι μάλλον τα εφτυσε.
Εκείνο που μπορείς να κάνεις είναι να την βγάλεις τελείως και να δοκιμάσεις μια άλλη.
Η αν μπορέσεις συνέδεσε (για λίγο) την μπαταρία του αυτοκινήτου ΜΟΝΟ για να δεις αν είναι όλα οκ με το capo και παίρνει μπροστά κανονικά.
Υ.Γ. Προσοχή στις συνδέσεις μην σου ακουμπήσει κανένα "θετικό".
Τα αμπερ που ειναι περισσοτερα στο αμαξι (40 του αυτοκινητου-16 της μηχανης) δεν παιζουν ρολο?
Καταλαβα.....παω για μπαταρια και ελπιζω μονο γι`αυτο.........
Οχι δεν πειράζει, απλά φρόντισε να μην έχεις ταυτόχρονα και τα δυο οχήματα "on line". :bye:
-
λες να βραχυκυκλωσε η μπαταρια
γιατι ομως?
Μια βραχυκυκλωμένη μπαταρία δίνει τάση 9,5-10,5V, οπότε φαίνεται αμέσως. Όσο κι αν τη φορτίσεις, δεν πάει πάνω από 11V, αφού ουσιαστικά ένα από τα έξι στοιχεία της δεν λειτουργεί. Με αυτή την ταση, είναι αδύνατο να γυρίσει η μίζα. Το βραχυκύκλωμα μπορεί να οφείλεται απλά σε ελαττωματική κατασκευή.
Το έχω πάθει στο αμάξι, με μπαταρία 6 μηνών. Δυο μέρες αφού γύρισα από διακοπές, βραχυκύκλωσε στοιχείο, έπεσε στα 10,5V και δεν ανέβαζε παραπάνω όσο κι αν τη φόρτιζα.
-
Οχι δεν πειράζει, απλά φρόντισε να μην έχεις ταυτόχρονα και τα δυο οχήματα "on line". :bye:
[/quote]
τι εννοεις on line?
ευχαριστω παντως............
-
λες να βραχυκυκλωσε η μπαταρια
γιατι ομως?
Με αυτή την ταση, είναι αδύνατο να γυρίσει η μίζα.
καλά..εγω την τελευταία φορά την πήγα στο μάστορα (μπαταρια yuasa 1 ετους) την οποία φόρτιζα ΕΔΕΙΧΝΕ οτι ειναι ΦΟΡΤΙΣΜΕΝΗ τερμα και η μιζα κακάριζε σαν ψόφια κότα...
το συζηταγαμε με chris + mastoras και όλοι λεγαμε πως γινεται να συμπεραίνουμε οτι τα εχει φτυσει η μπαταρία, (αν και ακομα καινούργια και στο amperoμετρο Full)...
ο Μαστόρης είπε οτι ειναι βραχυκυκλωμένη μπαταρία και οτι μπορει να δειχνει οτι ειναι γεμάτη αλλα με πολύμετρο εδειχνε.... ''κουκουρουκου''...
θελω να πω οτι μπορει να μιζαρει κανονικά μεν,αλλα να ειναι βραχυκυκλωμένη δε....
**απλά μεταφερω γεγονοτα και γνωμες ε...** :bye: :bye:
-
Ε τωρα....μας μαμησες την ψυχολογια εντελως!!!!!!!! :tez:
Γαμω τα αμπερ της και την τυχη ολη!!!!!!!!!!!!!!!
sorry....παραφερθηκα........... :blus:
-
Οχι δεν πειράζει, απλά φρόντισε να μην έχεις ταυτόχρονα και τα δυο οχήματα "on line". :bye:
τι εννοεις on line?
ευχαριστω παντως............
[/quote]
Εννοώ να μην είναι ταυτόχρονα συνδεδεμένα στην μπαταρία αμα βαριέσαι να αποσυνδέσεις το αμάξι.
Αυτό.
-
το συζηταγαμε με chris + mastoras και όλοι λεγαμε πως γινεται να συμπεραίνουμε οτι τα εχει φτυσει η μπαταρία, (αν και ακομα καινούργια και στο amperoμετρο Full)...
Υπάρχει απλός τρόπος, σύμφωνα με τις οδηγίες τις Yuasa:
1. Η φορτισμένη μπαταρία (περίπου 40% και άνω) πρέπει να έχει τάση 12,3V και άνω. Την τάση αυτή τη μετράς στους πόλους, αφου η μπαταρία έχει μείνει σε ηρεμία κάποιες ώρες, κι όχι αμέσως μόλις τη φόρτισες ή μόλις έσβησες το μοτοσακό.
2. Κατά τη διάρκεια του μιζαρίσματος, η τάση στους πόλους δεν πρέπει να πέφτει κάτω από 9,5V.
Αν αυτά δεν συμβαίνουν, τη φορτίζεις. Αν τη φόρτισες και εξακολουθούν να μη συμβαίνουν, την πετάς. Απλά και λαϊκά!
-
το συζηταγαμε με chris + mastoras και όλοι λεγαμε πως γινεται να συμπεραίνουμε οτι τα εχει φτυσει η μπαταρία, (αν και ακομα καινούργια και στο amperoμετρο Full)...
Υπάρχει απλός τρόπος, σύμφωνα με τις οδηγίες τις Yuasa:
1. Η φορτισμένη μπαταρία (περίπου 40% και άνω) πρέπει να έχει τάση 12,3V και άνω. Την τάση αυτή τη μετράς στους πόλους, αφου η μπαταρία έχει μείνει σε ηρεμία κάποιες ώρες, κι όχι αμέσως μόλις τη φόρτισες ή μόλις έσβησες το μοτοσακό.
2. Κατά τη διάρκεια του μιζαρίσματος, η τάση στους πόλους δεν πρέπει να πέφτει κάτω από 9,5V.
Αν αυτά δεν συμβαίνουν, τη φορτίζεις. Αν τη φόρτισες και εξακολουθούν να μη συμβαίνουν, την πετάς. Απλά και λαϊκά!
:bye: :bye: Χαρη..
-
το συζηταγαμε με chris + mastoras και όλοι λεγαμε πως γινεται να συμπεραίνουμε οτι τα εχει φτυσει η μπαταρία, (αν και ακομα καινούργια και στο amperoμετρο Full)...
Υπάρχει απλός τρόπος, σύμφωνα με τις οδηγίες τις Yuasa:
1. Η φορτισμένη μπαταρία (περίπου 40% και άνω) πρέπει να έχει τάση 12,3V και άνω. Την τάση αυτή τη μετράς στους πόλους, αφου η μπαταρία έχει μείνει σε ηρεμία κάποιες ώρες, κι όχι αμέσως μόλις τη φόρτισες ή μόλις έσβησες το μοτοσακό.
2. Κατά τη διάρκεια του μιζαρίσματος, η τάση στους πόλους δεν πρέπει να πέφτει κάτω από 9,5V.
Αν αυτά δεν συμβαίνουν, τη φορτίζεις. Αν τη φόρτισες και εξακολουθούν να μη συμβαίνουν, την πετάς. Απλά και λαϊκά!
Χάρη.......
"Απλά και λαικά" .....ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥΜΕΤΡΟ ΛΕΜΕ! :h22:
-
..
"Απλά και λαικά" .....ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥΜΕΤΡΟ ΛΕΜΕ! :h22:
Να πάρει!!! Πάμφθηνα είναι, δε νοείται να σκαλίζεις τα ηλεκτρικά της μηχανής σου χωρίς το απαραίτητο αυτό αξεσουαρ!! :tez:
-
Ενα μεγαλο ευχαριστω σε ολους που για ακομα μια φορα μου εδωσαν τα φωτα τους,και φυσικα στον απιστευτο Θεμη,που με συνδεσε και τηλεφωνικα με ηλεκτρολογο μηχανων για να βρω λυση! :ohyes:
Τελικα αφου την αφησα ολο το βραδυ να φορτισει,το πρωι με ανταμειψε με ενα αψογο μιζαρισμα,πηρε μπροστα με τη μια,
και ειμαι πλεον ευτυχης και ξεσηκωνω ολους τους συναγερμους της γειτονιας!!!!!!!!!!!!!!!
Thanks aprilia bikers!!!!!!!!!!!!1
-
:bye: :a21 :a21 :bye: