0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Φοίβος

Re: ΚΑΜΕΝΑ ΜΠΟΥΖΙ
« Απάντηση #15 - : Δεκέμβριος 31, 2005, 09:34:42 πμ »
Ουφ ζαλίστηκα
Πάντως φίλε bill ήσουν πολύ κατατοπιστικός
 :brv:

*

THOMAS CHRISTOU

Re: ΚΑΜΕΝΑ ΜΠΟΥΖΙ
« Απάντηση #16 - : Δεκέμβριος 31, 2005, 03:04:16 μμ »
Καλά έχω μείνει άφωνος... :brv:  :brv:  :brv:

Ο τύπος του μπουζί τελικά είναι CPR6EA-9
Η αλήθεια είναι πάντως ότι εχτές μόλις πέρασα το μπουζί και έβαλα μπροστα τον κινητήρα παρατήρησα τα εξής :
1.Ο κινητήρας πήρε πολύ πιο εύκολα μπροστά.
2.Το ρελαντί του δούλευε σε περισσότερες στροφές για αρκετή ώρα και μετά "χαμήλωσε" , ενώ μέχρι τώρα έπρεπε να το μαρσάρω για να μη σβήσει.
3.Μπορεί και να είναι η ιδέα μου αλλά άλλαξε λίγο ο θόρυβος του κινητήρα.
Να σημειώσω ότι εχτές δεν μετακίνησα το μηχανάκι.Απλά το άφησα στο γκαράζ να δουλεύει για 'κανα δεκάλεπτο και το έσβησα.Σήμερα το περπάτηα λίγο (σπίτι - μαγαζί) και είναι Ο.Κ.
Τη ρύθμιση στο καρμπυρατέρ... του χρόνου.
Εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στον bill που γιορτάζει αύριο.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!!
:io:  :io:  :io:

*

THOMAS CHRISTOU

Re: ΚΑΜΕΝΑ ΜΠΟΥΖΙ
« Απάντηση #17 - : Ιανουάριος 07, 2006, 02:05:46 μμ »
Απλά το ξαναβγάζω στην επιφάνεια να δει ο Βασίλης το μπουζί που έβαλα και να μου πει τη γνώμη του.
Βασίλη Χρόνια Πολλά και για τη γιορτή σου  :io:  :io:  :io:
Δες λίγο το προηγούμενο post.

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1055
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: caponord
  • Αντιδράσεις: +316
Re: ΚΑΜΕΝΑ ΜΠΟΥΖΙ
« Απάντηση #18 - : Ιανουάριος 11, 2006, 08:59:33 πμ »
λοιπον το οτι πηρε ευκολα μπροστα και κραταει στροφες ειναι δειγμα οτι το αυτοματο τσοκ δουλευει.

το CPR6EA-9 ειναι

το C ειναι ο τυπος του σπειρωματος καθως και το κλειδι που χρειαζετε για να τοποθετηθει το μπουζι.

το Ρ ειναι προεξεχων μονωτηρας (η πορσελανη που καλυπτει το κεντρικο ηλεκτροδιο)

το R οτι εχει αντισταση

το 6 ειναι ο βαθμος αποβολης θερμοτητας

το Ε ειναι το μηκος του σπειρωματος που βιδωνει το μπουζι

το Α οτι ειναι ειδικη κατασκευη (για καποια μοντελα)

και το 9 ειναι το διακενο της ακιδας του ηλεκτροδιου.

το 6 ειναι πολυ ψυχρο για το μηχανακι σου θωμα.τα επιπλεον χαρακτηριστικα που εχει το μπουζι που εβαλες σε σχεση με αυτο που δινει ο κατασκευαστης ειναι περιτα.θα σου συμβουλευα το CR7E.

ΥΓ. το διακενο 0,9 χιλιοστα που εχει το μπουζι που εβαλες ειναι πολυ.0,6 με 0,7 χιλιοστα λεει ο κατασκευαστης.
τοποθετησε ενα φιλλερ με  διακενο και κλειστο οσο χρειαζετε μεχρι να βαλεις αλλο μπουζι,θα κανει ακομη πιο ευκολη την εκκινηση αλλα και πιο στρωτη λειτουργεια.
caponord 1060,s1000RR,tuono factory,tmax 530,mille R

*

THOMAS CHRISTOU

Re: ΚΑΜΕΝΑ ΜΠΟΥΖΙ
« Απάντηση #19 - : Ιανουάριος 11, 2006, 10:07:03 πμ »
O.Κ. Βασίλη.Ευχαριστώ πολύ.Μόλις έρθει το 7άρι μπουζί θα το αλλάξω για να είμαστε σίγουροι.
Κάτι άλλο : Πόσο εύκολο είναι να κάνω μόνος μου τη ρύθμιση του αέρα στο καρμπυρατέρ ; Ξεχωρίζει εύκολα αυτή η βίδα ή θα κάνω καμιά χαζομάρα ;

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1055
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: caponord
  • Αντιδράσεις: +316
Re: ΚΑΜΕΝΑ ΜΠΟΥΖΙ
« Απάντηση #20 - : Ιανουάριος 11, 2006, 12:36:42 μμ »
θα προσπαθησω να βγαλω μια φωτο και να την ανεβασω για να το δεις.ευκολο ειναι απλα ειναι σε περιεργο σημειο
caponord 1060,s1000RR,tuono factory,tmax 530,mille R

*

THOMAS CHRISTOU

Re: ΚΑΜΕΝΑ ΜΠΟΥΖΙ
« Απάντηση #21 - : Ιανουάριος 11, 2006, 01:11:49 μμ »
Δε πιστεύω να θέλει και το δικό μου να βγάλω κανένα ρεζερβουάρ  όπως στον πήγασο ; :-?  :-?  :-?  :-?

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1055
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: caponord
  • Αντιδράσεις: +316
Re: ΚΑΜΕΝΑ ΜΠΟΥΖΙ
« Απάντηση #22 - : Ιανουάριος 11, 2006, 03:56:51 μμ »
oxi oxi απο την αριστερη μερια το κανουμε αναμεσα απ τα πλαστικα
caponord 1060,s1000RR,tuono factory,tmax 530,mille R

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης