0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Rotax V60 big bore kit
« Απάντηση #15 - : Σεπτέμβριος 30, 2015, 09:22:43 μμ »
Καλα αν κουμπώσεις ένα μοτερακι απο Mille με τα μαμά σώματα θα δεις διαφορα. Αλλιώς βάζεις πιστόνια εκκεντροφορους απο RSV και σώματα ψεκασμού και θα ξυπνήσει λιγο

 δηλαδη μαζι με τα κυλινδροπιστονα θελει οποσδηποτε   κεφαλες και σωματα ?? η γινεται και με αυτα που εχει απο την μαμα ??

εννοω για τα κυλινδροπιστονα που εχεις βαλει φωτο

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Rotax V60 big bore kit
« Απάντηση #16 - : Οκτώβριος 01, 2015, 07:04:18 πμ »
Καλημέρα,

Δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητη κάποια άλλη αλλαγή για να δουλέψουν...για να πάρεις το 100% ίσως.


*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5373
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4251
Απ: Rotax V60 big bore kit
« Απάντηση #17 - : Οκτώβριος 01, 2015, 01:18:20 μμ »
Ανέστη κεφαλές δεν χρειάζονται αλλαγή, οι εκκεντροφόροι ομώς θέλουν διότι στα άλλα μοτερ εινάι πιο "άγριοι" και επισης για να πάρεις αυτό που πρέπει θέλει άλλά σωματα, μεγαλύτερα και τον εγκέφαλο του πρώτής γενιάς. Σε καταναλώσεις δε θα ανεβεις τρελα σε νορμάλ χρήση αλλα΄οταν ζητας δύναμη θα ρουφάέι…
Αυτα απο λεγομενα του Δόκτωρος, ας με διορθώσει αν κάπου δε θυμαμαι κάλα τι ειχε πεί...
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Rotax V60 big bore kit
« Απάντηση #18 - : Οκτώβριος 01, 2015, 04:08:31 μμ »
<iframe width="420" height="315" src="
frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Rotax V60 big bore kit
« Απάντηση #19 - : Οκτώβριος 01, 2015, 04:09:18 μμ »
<iframe width="420" height="315" src="
frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

*

Αποσυνδεδεμένος geobarb

  • ***
  • 184
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia rsvr 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Rotax V60 big bore kit
« Απάντηση #20 - : Οκτώβριος 01, 2015, 04:36:36 μμ »
Φίλε μου καλησπέρα,μας έχεις φουντώσει μέσα στην φτωχιά μας :tez:
Μας έχεις κάνει και ονειρευομαστε πιστόνια :pray:  :D
Για να γίνει η μετατροπή πρέπει να κατεβεί το μοτέρ?
Μετά το 1600αρι για το κιτ,πόσα επιπλέον πρέπει να υπολογιστούν σαν κόστος για δουλειά μηχανικού και ρύθμιση?
Οι παρατηρήσεις και οι συμβουλές του bill σε αυτό το θέμα θα ήταν παραπάνω από πολύτιμες
 

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1058
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +323
Απ: Rotax V60 big bore kit
« Απάντηση #21 - : Οκτώβριος 01, 2015, 05:37:05 μμ »
μιας και έχω το δικό μου capo 1060cc μπορώ να πω ότι η ροπή μόνο από τα 60 κυβικά παραπάνω σε συνδυασμό με την αυξημένη συμπίεση, μεταμορφώνει το μηχανάκι. φαντάζομαι το 1103cc που θα βάλει τώρα ο Αργύρης θα είναι ακόμα πιο δυνατό και ροπατο.

για να τοποθετηθεί σαφώς και πρέπει να κατέβει το μοτέρ. σαν κόστος για αλλαγή των κυλίνδρων,η εργασία, εξαρτάτε από το κάθε μηχανικό, εγώ το κάνω για χόμπι όποτε θα πω  τιμή μαγαζιού και ένα λογικό νούμερο κυμαίνεται γύρω στα 350 με 450 για κατέβασμα, άνοιγμα, δέσιμο και ανέβασμα συν βέβαια λάδια, υγρά ψύξης κ ότι φλάντζα χρειαστεί.

το ''κακό'' στην όλη υπόθεση είναι ότι αν μπεις στην διαδικασία, καλό θα ήταν να κάνεις ροικη στις κεφαλές,να έχεις ένα καλό και μεγάλης διατομής σύστημα εξάτμισης,εκκεντοφορους εισαγωγής και στην εξαγωγή που είναι η πιο εύκολη λύση η να επιλέξεις έτοιμους από κάποιον βελτιωτη,όπως επίσης να φτιάξεις ένα κάλο custom πρόγραμμα για να μπορέσεις να πάρεις τα μέγιστα απ όλη την μετατροπή.

στο θέμα αξιοπιστίας δεν νομίζω να υπάρχει θέμα, αλλά καλό θα ήταν αν χρειαστεί να χτίσεις ένα big bore μοτέρ να ελέγξεις μέταλλα και κομβία στροφάλου γιατί με την αυξημένη ροπή αν έχουν προχωρημένη φθορά θα τα κουράσει ακόμα πιο γρήγορα.
το μόνο θέμα είναι λόγω πιο λεπτών τοιχωμάτων στους κυλίνδρους από τα μεγαλύτερα πιστόνια, θα είναι πιο εύκολο στο να ανεβάζει θερμοκρασία και το βεντιλατερ θα κάνει υπερωρίες, ίσως εκεί θέλει λίγο προσοχή να μην λιώνει καλοκαιριατικα στην κινηση

*

Αποσυνδεδεμένος geobarb

  • ***
  • 184
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia rsvr 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Rotax V60 big bore kit
« Απάντηση #22 - : Οκτώβριος 01, 2015, 05:59:43 μμ »
Bill σε ευχαριστώ που ανταποκρηθηκες άμεσα,και μας έδωσες την εικόνα σου για το θέμα :kalo:.
Αυτό που πραγματικά με προβληματιζει είναι το θέμα της αξιοπιστίας,και της σωστής λειτουργίας του μοτέρ,αφού παρόλο που τα μοτέρ αυτά θεωρούνται γενικώς αξιόπιστα,ορισμένα ακόμη και απείραχτα βγάζουν προβλήματα(έστω και σε πολύ μικρο ποσοστό).
Υπάρχει εμπειρία στην Ελλάδα για την ρύθμιση αυτων των μοτέρ?
Εκτός από δυναμόμετρο,μήπως είναι απαραίτητα pcv σε συνδυασμό και με autotune,για να μπορείς να παρακολουθεις το μείγμα?


*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Rotax V60 big bore kit
« Απάντηση #23 - : Οκτώβριος 01, 2015, 06:51:06 μμ »
Για να λιώσει μοτέρ από μείγμα πρέπει να κάνεις υπερμαλακία ή να έχεις κανει extreme πράγματα με αγωνιστικό καύσιμο, τρελό αβάνς κ.α.

Δε μπορώ να μιλήσω για συνολικό κόστος τώρα αλλά να είσαι σίγουρος οτι ειναι αρκετά πάνω από τα χρήματα του κιτ

Εξηγώ για τη δικια μου περίπτωση
-Το μοτέρ λύθηκε όλο για προληπτικό έλεγχο στροφάλου, μπιελών
-Τα μέταλα στροφάλου μετρήθηκαν ξανα
-Χρειάστηκα φλάντζες γενικής
-Το big bore κιτ
-Οι κεφαλές πήγαν για ροική εξέλιξη
-Πήρα σκληρότερα ελατήρια βαλβίδων
-Νέοι εκκεντροφόροι από νεότερο μοντέλο
Συν την εργασία που ακομα δεν την έχω υπολογίσει

Στα παραπανω δε θα πρέπει να ξεχάσω μικροποσά που έφυγαν σε μηχανουργείο για διάφορες εργασίες.

*

Αποσυνδεδεμένος geobarb

  • ***
  • 184
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia rsvr 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Rotax V60 big bore kit
« Απάντηση #24 - : Οκτώβριος 01, 2015, 07:59:01 μμ »
Φίλε αργυρη δεν ξέρω αν έχεις δει αυτό το θρεντ στο apriliaforum. :pray:.Τρελά νουμερα!
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?309260-When-you-buy-a-RSV4-2011-APRC-and-your-RSV-R-2000-1127cc-is-stronger-)
Θα σε παρακαλούσα να συνεχίσεις την ροή πληροφοριών πάνω στο συγκεκριμένο θέμα του bigbore.
Η συνεχής ενημέρωση για την εξέλιξη της προσπάθειας σου πιστεύω ότι είναι πολύτιμη για ολους :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Rotax V60 big bore kit
« Απάντηση #25 - : Οκτώβριος 01, 2015, 08:41:00 μμ »
Έχω παρακολουθήσει το συγκεκριμενο project και έχω μιλήσει και με τον ιδιοκτήτη ο οποιος με έχει βοηθήσει αρκετά με κάποιες επιλογές. Σε καμία περίπτωση δε παω για τόσα άλογα μιας και μου λείπουν μερικα πράγματα που έχει κάνει αλλά όλα θα γίνουν με το καιρό... :tez:

Πάντως είναι ενδιαφέρον...τόσες σελίδες θεμα και μόλις κάνουμε κουβέντα για κυβικά/δύναμη ξαφνικά το post αποκτά ζωη!  :P :P :P

Όπως έχω ξαναπεί ο λόγος που ξεκίνησα αυτό το post είναι καθαρα ενημερωτικός και ελπίζω να υπάρχει έστω και ένας που να μπορώ να βοηθήσω με την εμπειρία μου και τα παθήματά μου βέβαια! Το budget μου δεν είναι άπειρο ενω ο χρόνος μου είναι μιας και δε σκοπεύω να δώσω το Mille άρα σε βάθος χρόνου όλες οι βελτιώσεις που έχω στο μυαλό μου θα πραγματοποιηθούν!!!  ;)

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Rotax V60 big bore kit
« Απάντηση #26 - : Οκτώβριος 01, 2015, 08:46:06 μμ »
Επαναλαμβάνω για όσους έχουν Facebook ότι μπορούν να παρακολουθήσουν τη πορεία του project και εκει με πιο φρεσκιες ενημερώσεις!

https://www.facebook.com/1999MilleRSV?ref=ts&fref=ts

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης