0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« - : Οκτώβριος 03, 2009, 02:40:52 μμ »
Ολοι γνωριζουμε οτι η aprilia πλεον κατηργησε το κοντο φιλτρο στους κινητηρες rotax και τους εφοδιασε με νεο, μακρυτερο (μαζι με το καπακι), ΧΩΡΙΣ την βαλβιδα bypass..................

Διαβαζοντας την συζητηση στο AF1 Forum, η επισημη απαντηση της aprilia, ηταν οτι το κοντο φιλτρο κατα την "κρυα" εκκινηση της μηχανης, ανοιγε την βαλβιδα και αφηνε να περασει ΑΦΙΛΤΡΑΡΙΣΤΟ το λαδι απο το φιλτρο......

Επισημανθηκε επισης,( απο τον Ed/AF1 Racing) οτι μερικα μοτερ, που φορουν το μακρυ φιλτρο, παρουσιαζουν το φαινομενο, να μενει ανοιχτο το λαμπακι λαδιου, κατα την εκκινηση του μοτερ απο "ζεστο".........Φαινεται οτι, γυρνωντας πισω στο παλιο μικρο φιλτρο, το προβλημα εξαφανιζεται.........

Ο Amauri επισημαινει οτι, οταν στα 5000μιλια αλλαξε στο μακρυ φιλτρο, μετρησε οτι για να φτασει το κυκλωμα λιπανσης στα 45psi, χρειαστηκε 6 δευτερολεπτα......και ξαναγυρισε στο παλιο, μικρο

Η εξηγηση που δοθηκε, ηταν, οτι με γεγονος οτι το φιλτρο "ελλατωνει" την ροη του λαδιου, και επειδη ειναι ξηρο καρτερ, κατα την "ζεστη" εκκινηση, το λαδι βρισκεται κυριως στο δοχειο λαδιου και στις κεφαλες, ενω ενα μικρο μερος του βρισκεται στο κατω μερος του καρτερ (εκει δηλαδη που ειναι η αντλια λαδιου)........Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να μην μπορει να ανεβασει πιεση γρηγορα στο κυκλωμα και να περναει ενα μικρο χρονικο διαστημα- το οποιο ειναι αμηλητεο οταν εχεις το παλιο φιλτρο λαδιου, με την bypass βαλβιδα.........Απλα αυτη ανοιγει και δεν καθυστερει την ροη του λαδιου...........

Το παραπανω φαινομενο, δεν συμβαινει ομως οταν το μοτερ ειναι εντελως κρυο, ή εχει περασει αρκετη ωρα απο το σβησιμο του κινητηρα, και ο λογος ειναι οτι το λαδι, ρεει απο ολα τα μερη (συμπεριλαμβανομενου και του δοχειου λαδιου) πισω, στο κατω μερος του καρτερ, με εποτελεσμα η τρομπα λαδιου να εχει αρκετη ποσοτητα να στειλει στο κυκλωμα


Ολοκληρη η συζητηση, βρισκεται εδω.
και ειναι πραγματικα ενδιαφερουσα, μιας και παιρνουν μερος, αρκετοι απο τους "τεχνικους" του φορουμ

ps.Αναφερθηκε επισης οτι στα τελευταια μοτερ (δεν εξηγει χρονολογια) εχει αλλαχθει ο στροφαλος και τα μεταλλα του.........κατι στο οποιο ο Micah/AF1 Racing, αφηνει υπονοουμενα οτι δεν ειναι και τοσο καλο (εχουν μικρυνει το κενο απο 0.25 σε 0.15)



APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +541
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #1 - : Οκτώβριος 03, 2009, 04:39:06 μμ »
 :thnk: :thnk: :thnk:
ενδιαφερον το θεμα!!
εχω αλλαξει και εγω το φιλτρο και εχω βαλει το μακρυτερο και πραγματικα εχω παρατηρησει οτι μερικες φορες με ζεστο το μοτερ, οταν βαζω ξανα μπροστα μενει αναμενο για λιγα δευτερολεπτα(1 με 2 δευτ.) το λαμπακι της πιεσης λαδιου!!
δεν νομιζω να δημιουργησει κανενα προβλημα!
θυμαμαι παντως οτι χρειαζεται πλεον λιγο περισσοτερο λαδι το μοτερ κατα τις αλλαγες στα σερβις!

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #2 - : Οκτώβριος 03, 2009, 06:11:19 μμ »

ps.Αναφερθηκε επισης οτι στα τελευταια μοτερ (δεν εξηγει χρονολογια) εχει αλλαχθει ο στροφαλος και τα μεταλλα του.........κατι στο οποιο ο Micah/AF1 Racing, αφηνει υπονοουμενα οτι δεν ειναι και τοσο καλο (εχουν μικρυνει το κενο απο 0.25 σε 0.15)


Μάρέσει που λες οτι άφησε υπονούμενα....σαφέστατος ήταν

Happened right before the random and increasingly frequent con rod bearing failures started to happen.

Για να δούμε τι θα μου απαντήσει... :dry:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #3 - : Οκτώβριος 03, 2009, 06:54:46 μμ »
τωρα εγω να κάνω μια ερωτηση η θα αρχισετε να με  :tmt: :tmt:
Το ίδιο ισχυει και με το φιλτρο στο capo που πλεόν όποιος θελει βαζει το ''μεγαλο''..??  :thnk:  :a016

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 888
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +639
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #4 - : Οκτώβριος 03, 2009, 07:21:46 μμ »
Το ίδιο ακριβώς.
Μάλιστα είχα και μια κουβέντα για την αναγκαιότητα αλλαγής απο μικρό σε μεγάλο προχτες που άλλαξα λάδια.
Αφου ζύγισα αυτα που διάβασα στο AF1 και αυτά που μου είπε ο μηχανικος είπα να αφήσω το μικρό πάνω.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #5 - : Οκτώβριος 03, 2009, 07:55:06 μμ »
Το ίδιο ακριβώς.
Μάλιστα είχα και μια κουβέντα για την αναγκαιότητα αλλαγής απο μικρό σε μεγάλο προχτες που άλλαξα λάδια.
Αφου ζύγισα αυτα που διάβασα στο AF1 και αυτά που μου είπε ο μηχανικος είπα να αφήσω το μικρό πάνω.
:bye:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #6 - : Οκτώβριος 03, 2009, 08:02:47 μμ »

Μάρέσει που λες οτι άφησε υπονούμενα....σαφέστατος ήταν

Happened right before the random and increasingly frequent con rod bearing failures started to happen.

Για να δούμε τι θα μου απαντήσει... :dry:

Aναφερομαι στο γεγονος οτι θεωρει το νεο κενο, μεγαλο λαθος

Παράθεση από: Micah / AF1 Racing;2315134
The bikes where this seems more common are late model with the newer crank and bearing clearances.  Ironically the newer clearance number is MUCH tighter, but alas tighter is not always better.

Hot lower viscosity oil can definitely find its way through tight spots easier than cold oil.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #7 - : Οκτώβριος 03, 2009, 08:15:45 μμ »


Aναφερομαι στο γεγονος οτι θεωρει το νεο κενο, μεγαλο λαθος


ναι ρε Κοσμά, το κατάλαβα. Απλά παρακάτω σε απάντηση στον KZ, λέει ότι "συμπτωματικά" μετά την αλλαγή άρχισαν να εμφανίζονται χτυπημένα μηχανάκια.
Για να δούμε...τον ρώτησα για τις χρονολογίες που έγινε η αλλαγή...

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #8 - : Οκτώβριος 03, 2009, 08:23:26 μμ »
Ναι, σωστα....................ειχα διαβασει (λαθος) οτι αρχισαν να τα αλλαζουν αμεσως μετα απο τις βλαβες.......... :blus: :blus:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #9 - : Οκτώβριος 03, 2009, 08:33:52 μμ »
Παντως ειναι λειαν ενδιαφερουσα συζητηση................... :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #10 - : Οκτώβριος 03, 2009, 08:55:26 μμ »
Παντως ειναι λειαν ενδιαφερουσα συζητηση................... :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:

Όντως.....
Εγω διαβάζω μια άλλη τραγελαφική ιστορία.. Μλκς θα μας είχαν πυροβολήσει, χώσει στη φυλακή 300 χρόνια, κουρέψει όλη την οικογένεια μέχρι 3ου βαθμού συγγένειας, και θα μας επέστρεφαν το δίπλωμα το 2511... :cry: :cry:

*

Αποσυνδεδεμένος tasosm

  • *******
  • 1045
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #11 - : Οκτώβριος 03, 2009, 09:29:44 μμ »
Παντως ειναι λειαν ενδιαφερουσα συζητηση................... :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:

Όντως.....
Εγω διαβάζω μια άλλη τραγελαφική ιστορία.. Μλκς θα μας είχαν πυροβολήσει, χώσει στη φυλακή 300 χρόνια, κουρέψει όλη την οικογένεια μέχρι 3ου βαθμού συγγένειας, και θα μας επέστρεφαν το δίπλωμα το 2511... :cry: :cry:
Καλα και λιγα λες.Στην πυρα θα μας ειχαν ριξει μαν χωρις πολλα πολλα.

*

Αποσυνδεδεμένος v997

  • *****
  • 727
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono v4r
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #12 - : Οκτώβριος 03, 2009, 09:51:22 μμ »
Παντως ειναι λειαν ενδιαφερουσα συζητηση................... :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:

Όντως.....
Εγω διαβάζω μια άλλη τραγελαφική ιστορία.. Μλκς θα μας είχαν πυροβολήσει, χώσει στη φυλακή 300 χρόνια, κουρέψει όλη την οικογένεια μέχρι 3ου βαθμού συγγένειας, και θα μας επέστρεφαν το δίπλωμα το 2511... :cry: :cry:


Γαμω τα αγγλικα μου....... :psdof: :psdof:
How blind,can you be,dont you see..........

*

zlionakis

Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #13 - : Οκτώβριος 04, 2009, 02:17:44 πμ »
Αναφερθηκε επισης οτι στα τελευταια μοτερ (δεν εξηγει χρονολογια) εχει αλλαχθει ο στροφαλος και τα μεταλλα του.........κατι στο οποιο ο Micah/AF1 Racing, αφηνει υπονοουμενα οτι δεν ειναι και τοσο καλο (εχουν μικρυνει το κενο απο 0.25 σε 0.15)

δεν ξέρω αν το διάβασες καλά!!! Αλλά δεν αφήνει υπονοούμενα...λέει ευθέως οτι έχουν βελτιωθεί τα tolerances(ακρίβεια κατασκευής) του στρόφαλου+ρουλεμαν απλά λέει ότι δεν είναι πάντα καλό αυτό!!! Οχι οτι είναι σίγουρος για κάτι...

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: KONTO vs ΜΑΚΡΥ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
« Απάντηση #14 - : Οκτώβριος 04, 2009, 10:25:52 πμ »

δεν ξέρω αν το διάβασες καλά!!! Αλλά δεν αφήνει υπονοούμενα...λέει ευθέως οτι έχουν βελτιωθεί τα tolerances(ακρίβεια κατασκευής) του στρόφαλου+ρουλεμαν απλά λέει ότι δεν είναι πάντα καλό αυτό!!! Οχι οτι είναι σίγουρος για κάτι...

Που το λέει οτι εχουν βελτιωθει οι ανοχες? Οτι εχουν μικρυνει, ειναι σιγουρο.............το εαν ειναι καλο αυτο, το λεει ομορφα: " Happened right before the random and increasingly frequent con rod bearing failures started to happen"


H ουσια παντως ειναι (ασχετα με τις ανοχες), οτι το μακρυ φιλτρο, αργει να δημιουργησει πιεση στο κυκλωμα λιπανσης, και αυτο οφειλεται στο γεγονος οτι εχει μεγαλωσει ο θαλαμος που φιλοξενει το φιλτρο................προφανως η αντλια δεν εχει την δυνατοτητα να στειλει μεγαλη ποσοστητα λαδιου απο το δοχειο λαδιου, στο φιλτρο, ενω οταν ειναι πνιγμενη μεσα στο λαδι (οπως συμβαινει οταν το μηχανακι εχει ακινητοποιηθει για μεγαλο χρονικο διαστημα) στελνει γρηγορα μεγαλη ποσοτητα λαδιου...........

Αυτο που εγω θα ηθελα σαν δοκιμη να γινει, ειναι να γυρισουν στο κοντο φιλτρο, αλλα χωρις την βαλβιδα bypass............. :thnk: :thnk: :thnk:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης